Visma Business on joustava hybridiratkaisu, jossa joko osa tai kaikki toiminnallisuudet toimivat täysin pilvessä paikasta riippumatta selaimen tai mobiiliratkaisujen kautta. Asiakaslähtöinen Visma Business voidaan muokata ja sovittaa yrityskohtaisesti yrityksen prosesseihin ja erityisvaatimuksiin.
Visma Business -ohjelmistossa yhdistyvät helposti omaksuttava ja käyttäjäystävällinen ulkoasu, monipuoliset haku- ja lajittelutoiminnot sekä helppokäyttöisyys.
Helppokäyttöisen käyttöliittymän, käyttäjäkohtaisten näkymien ja yhden klikkauksen periaatteen ansiosta Visma Business on helppo jalkauttaa organisaatioon.
Jatkuva asiakaspalautteeseen perustuva tuotekehitys ja mittavat resurssit takaavat korkealaatuisen ja luotettavan tuotteen.
Tuhannet tyytyväiset pk-asiakkaat Pohjoismaissa ovat jo valinneet Visma Business-järjestelmän, valitse sinäkin!
Raportointi kattaa niin ajastetut jatkuvat raportit kuin myös erilaiset ad hoc –raportit. Voit selata ja tehdä hakuja raportointi-näkymistä suoraan käyttöliittymästä käsin.
Visma Business on rajapinnan avulla integroitavissa muihin yrityksesi tärkeisiin järjestelmiin. Tarvittaessa toiminnanohjausjärjestelmän tietokantaan voidaan myös lisätä kenttiä.
Voit valita omaan tarpeeseesi sopivat sovellukset ja lisätä niitä tarpeen mukaan toiminnan kasvaessa. Kustannukset pysyvät edullisina, mutta sinulla on aina parhaat valmiudet ja työkalut kasvuun.
Visma Business on hybridi eli osa tai kaikki toiminnoista on tarjolla pilvipalveluna. Voit hoitaa vaikkapa matkalaskusi mobiilisti suoraan kentältä. Hyvässä hybridissä tietoja ylläpidetään yhdessä paikassa ja kertakirjautuminen toimii sujuvasti ohjelmistojen välillä.
Ohjelmiston näkymät ovat muokattavissa yrityksenne toiminnan mukaisiksi ilman koodaamista. Voit tarjota kullekin yrityksesi asiantuntijalle oman vastuualueensa mukaisen näkymän, jonka avulla kontrolloida yrityksen prosesseja.
Visma Business -ohjelmistossa yhdistyvät helposti omaksuttava ja käyttäjäystävällinen ulkoasu, monipuoliset haku- ja lajittelutoiminnot sekä helppokäyttöisyys. Helppokäyttöisen käyttöliittymän, käyttäjäkohtaisten näkymien ja yhden klikkauksen periaatteen ansiosta Visma Business on helppo jalkauttaa organisaatioon.
Tutustu Visma Businessin toiminnallisuusvalikoimaan alta.
Tuhannet yritykset ympäri Eurooppaa käyttävät Visma Business -ohjelmistoa. Ohjelmiston räätälöitävyys, joustavuus ja helppokäyttöisyys nousevat asiakkaiden mielissä Visma Businessin etuihin.
Pyydä tarjous Visma Businessista tai kysy asiantuntijoiltamme lisää ohjelmasta tai palveluistamme tai jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä.
Visma.net ERP on pilveen kehitetty moderni toiminnanohjausohjelmisto, jonka päämoduulit ovat taloushallinto ja logistiikka. Voit valita, mitä toimintoja tarvitset tässä hetkessä ja laajentaa ohjelmistoa myöhemmin.
Visma Payrollista löydät kaiken olennaisen, mitä tarvitset palkanlaskennassa. Suosittelemme sitä osana Visma.netiä tai erillisratkaisua hakeville yrityksille. Visma Payroll tukee 1.1.2019 voimaan astunutta Tulorekisteriä.
Jos helppous on sinulle avainsana ohjelmiston valinnassa, olet saapunut oikeaan paikkaan. Visma Nova on toiminnanohjauksen avaimet käteen -ratkaisu. Voit ottaa käyttöösi kokonaisratkaisun tai valita omaan tarpeeseesi sopivat sovellukset ja lisätä niitä tarpeen mukaan toiminnan kasvaessa. Jo tuhannet suomalaiset yritykset ovat valinneet toiminnanohjausjärjestelmäkseen Visma Novan – ohjelmisto kasvaa yrityksesi kasvun mukana.
Visma Document Center on ostolaskujen käsittelyohjelmisto, jonka avulla voi vastaanottaa ja käsitellä ostolaskut automaattisesti verkkolaskuina sekä kierrättää laskut paperittomasti selaimella tai älypuhelimella.
Myös arkistointi tapahtuu sähköisesti, jolloin tarvittaessa laskut löytyvät helposti
Intermed Oy on vuonna 1993 perustettu, täysin kotimainen laboratorio- ja lääkintälaitehuoltoon erikoistunut yritys.
"Intermed Oy on käyttänyt Visma Business taloudenhallintaohjelmistoa vuodesta 2009 eli jo reilun 10-vuoden ajan. Ohjelmisto ja sen automaatio mahdollistaa sen, että hoidamme itse alustavan kirjanpidon päivittäistoimintojen ohessa melko vaivattomasti. Myynti- ja ostolaskujen hallinta, helposti hoidettava reskontra, perintä, varastonhallinta, ostolaskujen automaattinen täsmäytys sekä kehittynyt raportointi helpottavat meidän arkea ja pitävät taloushallinnon kulut kurissa.